Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 stor/lille møgspreder
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 14:22

Hej,

Har gået og leget lidt med tanken om at købe en møgspreder, og begynde at køre lidt møg ud for andre udover jeg i forvejen presser halm og wrap. det vil mest være hestefolk og mindre landbrug jeg kommer til at køre for.

 

Hvad foretrækker i, at man kommer med en mindre/ældre spreder og samtidig til lidt billigere pris, eller man kommer med en større spreder og derved også en dyere timepris?

 

Grunden til jeg spørger er at jeg har kig på en lille spreder, men er i tvivl om der er nogen kunder til sådan en..

 

Mvh kenneth

0
0
Svar på denne tråd
 
 møgspreder
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 15:02

Til vores stald på 5 bokse ( 8 til næste vinter )har vi en ældre "lille" møgspreder. Den kan klare to bokse med dybstrøgelse før den skal tømmes.

 

Hvis du kun skal sprede for en enkelt boks eller to, ville jeg fortrække en lille spreder.

Men alt derover tænker jeg nok en stor.

Men hvad med at læsse op på sprederen? Er det også noget du tilbyder, for det er jo en del af arbejdet.

 

Jeg tror ik der er de vilde penge at hente.

 

Tænker at vi købte en meget billig spreder og selv satte den istand over en weekend. Sammen med vores gamle traktor, klare vi det selv. Tænker mange andre også gør det,da det kan gøres for meget små penge, men ved det ikke.

 

 


Opstaldning i nye faciliteter inkl. ridehal, 8620 Kjellerup.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider