Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Puslebord!? HJÆLP!!
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 16:24

Nu har jeg forelsket mig i et puslebord fra IKEA, men bliver pludselig i tvivl, om det overhoved egner sig til formålet, selvom der står at det er beregnet til det??


Link til produkt: www.ikea.com/dk/da/catalog/products/ S29828090


Mit spørgsmål: Kan se at bredden er 75cm, og den er jo god nok, så burde der være lidt plads ved siden af til et vandfad og sådan, men så står der at dybden er 41cm... Det er jo MEGET LIDT... Nogle der kender modellen, eller ved at det fx. kun er selve reolen der er 41, og så kommer puslepladsen UDOVER..?


Altså, skal selvfølgelig ind og se den inden jeg køber, men sidder lige og tegner lidt og ordner børneværelset, vil jo meget gerne have det mere eller mindre klar i god tid, sådan at jeg ikke går som højgravid og skal til at købe ting ind. Vi har heldigvis en del i forvejen som jeg vil bruge, men lige puslebordet er ikke noget vi har..




MVH Tine Vejlstrup


Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den model
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 17:05

har jeg!


Og jeg er bare så glad for den.


Altså det med dybden, så er der plads til en puslepude + der er overskud på ca 10 cm.


Ved siden af er der plads til skål/vandfad.


Hylderne foroven er bare så gode. Der er god plads til bleer, vaskekulde og osv.

Jeg synes det er et rigtigt pænt møble og det er super praktisk.

Jeg var for nærig til at give 2000-3000 for et kæmpe skummel af en puslekommode.


Mvh

Kille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pyha...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 17:10

Ej, det var dejligt at høre :-) Var lige ved at miste modet hehe.. Så det vil sige, at det er den nederste del af reolen der er 41 cm, og så er pladen større...?




MVH Tine Vejlstrup


Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 17:38

det må det være.


Jeg er ikke lige hjemme, så kan ikke måle.


Men pladen er ihvertfald stor nok.


Mvh

Kille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider