Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Ked og lettet på samme tid.... :(
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 10:45

Jeg er lige kommet hjem fra lægen i dag...


Og hans besked var... "Din krop er desværre ved at frastøde fosteret"

Jeg er kun ca 2-3 uger henne, så det blive "bare" en kraftig menstruation...

Men f*ck hvor er jeg ked af det


Lægen trøstede mig så med at det var fordi der er noget i vejen med fosteret, at kroppen gør sådan, da jeg ellers er sund og rask.

Men hvor er det svært at være lettet over at kroppen fungere som den skal... når man får sådan en besked


(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 11:40

Et eller andet sted synes jeg, det er noget rigtig møg, at man kan tage graviditetstest så tidlig i forløbet.


Rent statistisk bliver kun hver 7. graviditet til et barn, så når man nu kan måle, om man er gravid allerede før næste mens, så når man rent psykisk at indstille sig på at man er gravid og alt for mange kommer til at opleve at de mister.


Så Nordheden der er intet mærkeligt i at din graviditet ikke bliver til noget. Det skal nok lykkes.


Kram.


En dyrlæge sagde:

Den der 20% regel må være opfundet af folk der vejer for meget. Jeg har aldrig hørt en dyrlæge anbefale den.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stemmer ikke
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 11:51

Det er jeg da ked af på dine vejne,men der er noget der ikke stemmer,for er du 2 uger henne,har du ægløsning nu,og er du 3 uger henne,er æget ved at sætte sig fast,og i ingen af tilfældene kan hverken en blodprøve eller G-test opfange en graviditet.


Ved det er svært men hold hovedet højt,du ved i det mindste det kan lade sig gøre,så der er en ny chance for jer også..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror hun
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 12:07

mener 2-3 uger efter befugtning eller efter at hun skulle have haft mens og der kan man jo godt teste positivt, så reelt har hun nok været 4-5 uger henne efter den korrekte regnemåde med udgangspunkt i sidste mensdag.

Jeg har også rodet meget rundt i at forstå måden at regne det ud i uger på og hvorfra man skulle regne...


Nordheden - det gør mig ondt for dig at du har mistet så tidligt. Der er intet der kan fjerne den skuffede følelse.


Jeg har selv i januar mistet i uge 16+4 og det var særdeles forfærdeligt at miste efter NF hvor alt så normalt ud.


Det er ingen trøst for dig, men som lægen siger så har der nok været noget slemt i vejen siden det er blevet afstødt. Det fjerner dog ikke den skuffede følelse og tårerne.


Trøstekram herfra


Puskin


Nu med egen hjemmeside: http://www.123hjemmeside.dk/espe

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 12:37

Puha.. ja det er mig der roder i det med udregnigen..


Jeg er ca 5 uger henne så... men næste gang har kæresten lovet at binde mig, så jeg ikke tager en test så tidlig...

Dog tror jeg det bliver svært.. for det er virkelig ønsket.


Tak for krammerne.. er ved at være lidt ovenpå igen, for som sagt, jeg kan ikke rigtig være ked af at min krop fungere og reagere normalt.

Vil nok bare være lidt skuffet de næste par dage ...


Puskin - det gør mig virkelig ondt at høre.. det må ha været ganske forfærdelig at miste... :( *kram*


(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fikser jeg
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 15:48

Ponymor>> lige præcis det har jeg også tænkt, jeg har set så mange her inde prøve at blive gravide, de tester gravide frygtelig tidelig i forløber og taber så af naturlige årsager og bliver død ulykkelige. Og det tror jeg bare er hårdere end lige vente nogle flere uger med at teste.


jeg var 5+5 henne ved alle mine da jeg testede positiv, altså jeg var gået over min mens med mindst en uge før jeg testede. ( men ok to afdem var heller ikke planlagte )



Men det er sq trist, men som du selv skriver ... det er kroppens måde at sige her er sq noget galt. Den fikser jeg


Jeg har en datter som er hjerneskadet, ikke jeg siger hun skulle have været en SA, overhovedet hun er det bedste i mit liv( sammen med hendes bror ), MEN nogle dage er det sq barskt at være mor til et anderledes barn.




www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøster.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2011 22:34

Øv, hvor er det synd for dig, når nu det er så stort et ønske .


Jeg har aldrig forstået hvorfor det skulle være en trøst at sige til aborterende kvinder -"det er jo det bedste, for det betyder at der er noget galt med fosteret!"


Der skulle jo lige netop IKKE været noget galt med det lille ønskebarn man bærer på. Det skulle være en helt perfekt lille baby, som man kunne holde i sine arme 9 måneder senere.


Så vær du bare alt det ked af det, du har lyst! Det er fuldt ud berettiget.


Jeg er sikker på at du snart er gravid igen og at det er én der holde fast!


Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 spontan abort
Forfatter: 
Dato:  17-04-2011 21:44

Jeg har også haft en spontan abort engang (og en provokeret ca ½ år før), den provokerede slog mig fuldstændig ud.

Men jeg havde så læst i nogle graviditetsbøger da jeg blev gravid anden gang (og ville beholde barnet), og da jeg fik den her spontane abort i ca 5-6 uge, var det også "bare" en kraftig/klumpet menstruation.

Jeg var slet ikke ked af det med den spontane, for med det jeg havde læst, så var der blevet forsket i sponatne aborter, og over 80% (så vidt jeg husker) viste sig at være svært misdannede fostre..

Så der var en god grund til at kroppen selv afstødte dem, da det fra naturens side ikke ville klare sig, og hvis det gjorde ville være dårligt at "avle" videre på.


Håber for dig at det snart lykkes at blive gravid igen og hele forløbet går godt...


ADVARSEL:


AGRESSIV HESTETRANSPORTØR:


www.youtube.com/watch?v=dbFPhf103-s


Videoen er optaget lovligt af mig selv på egen grund.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2011 22:10

Jeg takker for de venlige ord allesammen.

Det var hårdt at vente på min menstruation, gik også hele 19 dage over tid... men nu er den kommet, omsider og jeg har fået det værste overstået. Det var en hård omgang... men er nu lettet og vi kan prøve igen bagefter... den her gang venter jeg lidt mere med at tage en test ;)


Håbet lever i bedste velgåendehed :D


(Mirella) Brun III hoppes fortid søges..

Se billeder på præsentation.

Købt på Djursland.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spirer
Forfatter: 
Dato:  24-04-2011 10:03

Og det skal da nok komme, men tror det er en god i de at have lidt tålmod og vente lidt med testen, så man lige er over det hel kritiske punkt, så man ikke bliver mere skuffet end godt er



HEld med det .. håber der snart er en spire til jer :)




www.tærten.dk

forummet der ikke censurer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider