Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Viktoria skimmel pony
Forfatter: 
Dato:  29-11-2005 22:15
jeg er begyndt at tænke meget på en pony jeg oplevede vokse op i starten af 1990'erne.

Hun må være omkring 13 år gammel nu og er skimmel, dvs. hun nok næsten er hvid nu.
hun kom fra Sønderjylland hvor hun blev købt af en pige fra den bondegård vi holdt ferie på mange år i træk.
pigen solgte hende da hun var tilredet. vil tro hun var 5 der. hun skulle efter sigende være blevet solgt til en rideskole ude på vestkysten. måske i nærheden af Esbjerg.
vil tro hun er omkring 135 cm høj, hendes mor er 127.
Viktoria er muligvis højere eller lavere, jeg ved det faktisk ikke med sikkerhed.
hun er en ædel pony men næppe "ren".
moderen ser ud til at være noget welsh, så Viktoria er også en lettere pony.

jeg tænker meget på hende og vil gerne sikre mig hun har det godt. håber du kan hjælpe mig.

-Jane

Circle Y park and trail westernsadel sælges se præsentation


Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning

Se mere på min hjemmeside hms4life.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg husker hende
Forfatter: 
Dato:  29-11-2005 22:29

Jeg kan godt huske viktoria.. Det var Pernille der havde hende. Jeg passede Viktorias mor(Bidie), efter Pernille købte Viktoria. Hun var en køn pony- meget ædelt hoved, dog lidt kraftigere krop- Bidie er welsh mountain, og det tror jeg også Viktoria var. Bidie lever faktisk stadig- i bedste velgående vil jeg ikke sige, men hun står stadig på gården..


Hvis du finder Viktoria, vil jeg meget gerne høre fra dig, om hun har det godt. Så kunne jeg fortælle det videre til Pernille, når jeg møder hende.


Mvh



Nuuni



Nu medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler ;-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 nuuni...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2005 22:36
nej hvor sjovt :)
tænker også tit på Bidie, vi kom på gården hver sommer i 6 år og Viktoria knyttede sig meget til mig på trods af de korte perioder jeg var der.
Bidie tænker jeg også på og vidste godt hun stadig levede. ville faktisk gerne købe dem begge, synes de fortjener et godt liv.
hvis Bidie stadig lever når jeg er færdig med at være på SU vil jeg byde på hende. jeg har ikke set Bidie siden 1997 og vil tro det var året før jeg var oppe og hilse på Pernille og Viktoria. og så næste år fortalte Pernille hun havde solgt hende.
selv så mange år efter betyder de to ponyer stadig rigtig meget for mig.
jeg tør ikke besøge Bidie fordi jeg er sikker på jeg ikke tager afsted igen uden hende

-Jane

Circle Y park and trail westernsadel sælges se præsentation


Regulator Complete sælges ved Aalborg

Trailerlæsning og problemløsning

Se mere på min hjemmeside hms4life.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender
Forfatter: 
Dato:  30-11-2005 14:13
også godt Bidie. Min datters veninde passer hende lidt engang imellem. GAmle pony ;0)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider