Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 2x cassiopeia
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 23:16
jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad der er sket med disse to heste.

Den første mødte jeg da min tidl. hoppe var til bedækning hos Cajus (i 2001). moderen skulle også bedækkes igen og havde hoppeføllet ved siden. føllet må være født i 2000 og efter Cajus DVH 634. jeg fik oplyst at det skulle hedde Cassiopeia og have Rastell DH 337 som MF. jeg tror at den må være sort eller mørkebrun i dag. Efter at have søgt lidt på nettet tror jeg at dette er dens mor: Frydenborgs Rebecca RDS 9441 (efter Rastell).

Den anden hest var en rød hoppe fra 98' som jeg var ude at kigge på da jeg skulle have hest sidste gang. den er efter Kawango DH 293 med Avanti som MF. den er rød med 4 sokker (3 høje, en lav) og har et bred blis den er desuden født i nordjylland. oprindeligt hedder den Pekasus, men efter lidt søgning tror jeg måske at den er døbt om til Cassiopeia.


håber at der er nogen som genkender disse heste
mvh tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske en af dem
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 17:28
På Grindsted Husholdningsskole har ridelæreren en DV hoppe der hedder Cassiopeia. Hun blev tilredet sidste år så det må passe med alderen, men det er ½ år siden jeg så hende sidst og har ingen mulighed for at tjekke det, men du kan jo selv prøve :-) Ridelæreren hedder Birgitte.

Hilsen Lene


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok alligevel!

0
0
Svar på denne tråd
 
 den første
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 20:15
har en opdrætter og ejer i Tyskland, i flensborg.

Den anden bor i Dronninglund, den har ingen føl eller er kåret eller noget.

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret, og kåret avl, i mindst 4 led.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt gået Jytte H
Forfatter: 
Dato:  19-04-2005 21:54
Dejligt at du kunne finde ud af det for Tina (Zarina), åbenbart var det så ikke Birgittes hoppe hun mente :-) (Flensborg? Der bor jeg *G* Sig bare til Tina (Zarina) hvis der er noget du skal have hjælp med)

Hilsen Lene


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok alligevel!

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 23:03
rigtig mange tak for oplysningerne. jeg havde håbet lidt på at kunne finde nogle af dem. det kunne da godt være at jeg skulle tage et smut forbi grindsted, men flensborg er desværre nok lidt for stor..

mvh tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov det er jo min hest du skriver om:-D
Forfatter: 
Dato:  10-06-2023 09:49

Cassiopeia (Pekasus) født 1998 efter Kawango. Hun har boet hos mig i snart 20 år og gør det stadig.
Jeg købte hende i Hadsund. Siden har hun rejst Europa tyndt med mig. Nu bor vi i Schweiz. Hun er verdens bedste hest og i en alder af 25 år sund og rask og min hjerte hest.

mvh Anne Thomsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cassiopeia i dag :-)
Forfatter: 
Dato:  10-06-2023 09:57

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt data på hende.. hun blev kåret 1993
Forfatter: 
Dato:  10-06-2023 09:59

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider