Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Duke fra Fåborg
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 22:01
Jeg har mistet adresse og tlf på ejerne af min gamle pony Duke(kaldt mugge).Han står i Fåborg hvis han stadig er i live.Han må være omkring 20år nu.Han er en araberblanding(næsten ren araber)146 i stg og rød med 3 hvide ben og stor blis.
Jeg kan desværre ikke huske hvad familien hedder.Håber nogen kan hjælpe!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun ...........
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 15:38
hedder Carina/Karina hende der har din gammel hest Duke også kaldt mugge.. Det er år siden jeg har snakket med Karina sidst, mindst 6 år hvis det ikke er mere.. dengang stod Duke opstaldet nede på ladefodgården i millinge/faaborg men hun hentede ham tit hjem til hvor de boede.. om de stadig bor det samme sted ved jeg ikke og adressen kan jeg heller ikke huske mere.. men de boede/bor i noget der hedder Bøjden, de boede på det lange stykke ud mod færgen, stedet var ikke til at tage fejl af da folden ligger lige ud til.
Jeg har sågar en billede at duke, men det er ikke så tydligt.
Og om duke stadig er i live kan jeg heller ikke svare dig på, da det som sagt er meget lang tid siden jeg sidst så ham og Karina
Håber det kan hjælpe dig lidt....

vh Dorthe
8-)susseren lille fræk shetter kan være noget så umulig.. men holde af dem kan man også.. du er nu dejlig susser
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 17:34
Mange tak for hjælpen! Jeg har været nede hos dem flere gange men jeg ville gerne ringe til dem før jeg bare dukker op(er heller ikke sikker på jeg finder det!) og derfor mangler jeg et efternavn eller en adresse.Jeg kan godt huske at det ligger der på vej til Bøjden men kunne godt bruge et vejnavn+evt nr.?
Tror du de kender hende hvis jeg kontakter den gård i Millinge? Og har du evt en adresse/telefonnr. på stedet?
0
0
Svar på denne tråd
 
 øhhh ja...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2005 23:47
jeg har kun navnet på stedet hvor hun var og havde Duke. Rideskolen hed tidligere FAR, men blev flyttet til Korinth, da der blev bygget rideskole der i forbindelse med landbrugsskolen. Dog ved jeg at stedet stadig drives lidt som rideskole, men mere som privat sted nu. Det hedder ladefodgaarden og ligger i Millinge på Fyn, det burde være let nok at finde. Jeg har desværre intet nummer til stedet og jeg mener at den vej/sted hvor jeg formoder Karina nok bor stadigvæk, dog ikke sikker, hedder Bøjden landevej. Hun bor/boede lige når du kommer forbi skiltet når du køre ind i byen, men fold lige ud til vej og ligger på højre side af vejen.. adr. og hus nummr aner jeg ikke... men nogle af dem der er på ladefodgaarden burde kende Karina og det skal ikke undre mig hvis hun stadig er at finde på stedet. Dog er jeg ikke helt sikker, men kun noget jeg formoder.
Jeg gik nemlig på rideskolen dengang Karina var en af mine keninge, og jeg kan huske hvor betaget jeg var af Duke, en flot lille hest. Og jeg ved han havde det godt hos hende, og lever han endnu ville han have det som blommen i et æg. For hun elsker/elskede han virkelig, men vi ved jo ikke om han er død eller ej.
Håber det kan hjælpe dig lidt videre.. men jeg formoder at du ville kunne finde frem til hende hvis du lige slog en smut forbi millinge og ned på rideskolen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 12:15
Tusind tak skal i have :-)
Ja Muggedrengen glemmer man ikke sådan lige,han var/er meget smuk :-)Han var min i 10 gode år :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 det var da
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 16:24
så lidt... er glad for at jeg har kunne hjælpe dig, også selvom jeg ikke kunne komme med adresse, andet end navnet på hende, og stedet hvor jeg har kendt hende, omgås hende og Duke... men jeg håber du finder frem til dem via de oplysninger jeg har givet. Og finder du frem til Duke og Karina vil jeg kun være glad på dine vegne..

vh Dorthe
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider