Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er Nikita,rød hoppe,m.stjerne
Forfatter: 
Dato:  14-09-2004 18:39
Haii Allesammen...!!!

Jeg vil rigtig gerne vid hvor Nikita er nu.! Hun har stået hos mig for ca.et halvt år siden...(er kun cirka) hun er en rød hoppe på vist nok 4 år tror jeg..hun har en stjerne kan ikke huske om hun har aftegn på benene! Hun er temperamentsfuld og vil gerne fremad! Hun er en rigtig flot hoppe som bare er lidt skør men alligevel rigtig godmodig og sød. Hun kan godt lide at springe og har meget fart på. Hun har en mærkelig galop. Når hun traver løfter hun benene højt! Hun stod på lolland(Rødby) og blev derefter solgt til en hestehandler på Fyn tror jeg at det var, og nu ved jeg ik hvor hun er! hvis du bare tror at du kender hende så vær sød at skrive for vil gerne høre om hun har det godt!

Knus Rikke...







Behandl altid hesten som du

også selv vil behandles..

man kommer meget længere med

kærlighed, end med magt!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere oplysninger
Forfatter: 
Dato:  15-09-2004 10:23
Hejsa

Har du lidt flere oplysninger.....

Højde, drøjde, evt. billede måske??

Mvh
Janni

Skovturshest lånes min. 1 år, gerne længere...

Boks udlejes v. Mørkøv tæt på ridehus og skov.
0
0
Svar på denne tråd
 
 nikita
Forfatter: 
Dato:  20-09-2004 18:43
hejsa måske kender jeg den hoppe..kender en lille hoppe på ca.130 meget livlig lyfter sine forben højt..nickita er ca 4 år hun bor på lolland i horslunde ..hun har et ar på det ene bagben efter en tov..hvis det skulle være hende ligger der en sørgelig historie ved..hilsen gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender Hende
Forfatter: 
Dato:  15-03-2005 02:42
Jeg kender Nikita men vil ligesom Rikke gerne vide hvor hun befinder sig i dag, lidt fakta om Nikita

Nikita er en rød hoppe på 163 cm. i stg. hun har en meget flot hvid stjerne og ellers ingen aftegninger, hun er født i 1997 og er dermed 8 år.

Nikita har et varmt temprament og kan til tider godt virke som om hun har knald i låget, men der er ikke ondt skabt i den hest, og hun er en fantastisk springhest hun springer simpelthen alt..... eller det gjorde hun ihvertfald da hun var min, hun har aldrig stoppet og kan springe både højt og langt... jeg savner hende, og håber hun har det godt, det sidste spor jeg har er, at hun vist nok er kommet til Sjælland, måske på en rideskole, men det er ikke noget jeg er sikker på.. jeg vil meget gerne høre fra nogle der ved noget om hende...
Mange vrinsk
Jane
.... {> ....
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider